بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 5.8 و اشتها چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"همسر من است بیماری کلیه پلی کیستیک برای چندین سال و در حال حاضر کراتینین او تا 5.8. به تازگی، به نظر می رسد او به هیچ اشتها بسیار و همیشه به داروهای رد. پس چه باید من به کمک گرفتن او بهتر است؟ "برای شرایط همسر خود، appitie بد و سطح کراتینین بالا باید با کیست بزرگ همراه است، بنابراین نکته کلیدی برای کمک به او است برای پیدا کردن یک درمان خوب برای بیماری او.

از اعلام خود ما می دانیم که او شروع به رد داروهای را، که برای درمان بسیار بد است، بنابراین اگر شما هنوز هم اصرار درمان طبیعی است که مشکل تر خواهد بود برای از بین بردن وضعیت او. بنابراین در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که می تواند بیماری و عرضه تغذیه در همان زمان درمان را توصیه کند.

مشخص شده است که بیماری کلیه پلی کیستیک سخت به درمان است، اما می توان آن را به خوبی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر با این بیماری توسط کاهش و مهار رشد کیست کنترل می شود.

همکاری با دیگر داروها چینی از جمله پای حمام درمانی و دایره درمان، می تواند بیماری را از علل آن را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند.

علاوه بر درمان، شما باید یک رژیم غذایی مناسب برای او را، که می تواند کلیه را از آسیب بیشتر کمک کند. برای افراد مختلف دارای شرایط مختلف، تا زمانی که شما ساخت برنامه رژیم غذایی شما باید شرایط خود را در آن را. اگر شما هر گونه کمک نیاز در ساخت آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما شما را راهنمایی حرفه ای به صورت رایگان می دهد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/4025.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین 5 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: